קישור ישיר וקישור לא ישיר

על מנת להבין את מהות ההבדל במחירי המסרונים, יש להכיר שני מושגים חשובים: קישור ישיר וקישור לא ישיר.


קישור ישיר:

הניתוב המוגדר באופן ישיר עם המפעיל הסלולרי או רשת התקשורת בתוך אותה מדינה.

למעשה זהו סוג הניתוב החזק ביותר הקיים בשוק המסרונים.

קישור לא ישיר:

עוקף את הספק.

חשוב מאוד להבין: רשתות תקשורת ומפעילים סלולריים סוגרים קישורים לא ישירים.

יכולות הקישור הישיר:

·         קישור ישיר מספק ניתוב מהיר וישיר בין המפעיל/רשת למשתמש הסלולרי, וכמו כן גם רשת חלופית למקרה והרשת המקורית נפלה, לטובת המשך שליחת מסרונים.

·         ביצוע השליחה הינו דרך: A2P Traffic, מה שמבטיח שליחה ישירה ומהירה  למשתמש. 

·         בקישור ישיר יש לצפות  ל-90 אחוז הצלחה בשליחת המסרונים, וכמו כן קבלת הודעה על הצלחת השליחה.



אם יכולות אלה קייימות, אז בכל זאת מדוע יקר יותר?

מסיבה מאוד פשוטה וברורה: הבטחת יכולות אלו בכל זמן נתון מייקרת את עלות המסרונים. בקישור ישיר ביחס מול הקישור הלא ישיר.


CRM לניהול מוקד טלמרקטינג - קול-סנטר

הורדת גרסת ניסיון | מידע נוסף

שלח לנו הודעה

צור קשר

פקריס 4, רחובות 7670204, ישראל

טלפון: 03-5603536

פקס: 03-5603536

מייל: [email protected] 


כתובת ה IP שלך:
54.80.82.9
Go to top