למד כיצד לנהל עובדים ולהגדיר שלוחות מרכזייה במערכת CRM מקשרון.

 

הגדרות שלוחת SIP נוספות.

לשונית "כללי חיוג":
אזור חיוג, פה יש להגדיר אזור חיוג במידה ואתם צריכים שהמערכת תוסיף באופן אוטומטי אזור חיוג למספר שהיא מחייגת. במידה והאזור חיוג כבר קיים במספר המערכת לא תוסיף קידומת כפולה.
קידומת, המערכת תמיד תחייג את הקידומת לפני חיוג המספר. למשל במקרים שצריך לחייג 9 לקבלת קו חוץ.
הסרת אפס מוביל, במקרה שהמספרים במאגר שמורים כ 05XXX ואתם מחייגים לחו"ל אז המערכת תסיר את האפס ותהפוך את המספר ל 9725XXX.

לשונית "קודקים נתמכים":
קודקים נתמכים, פה יש לבחור באיזה קודקים מותר לתוכנה להמשתמש כדי לבצע תקשורת מול המרכזייה שלכם, יש לתאם הגדרה זו מול טכנאי המרכזיות שלכם. במידה ויגדרו קודקים שלא נתמכים על ידי המרכזייה שלכם, אתם עלולים לחוות תקלות כמו:
* אין שמע צד אחד או שני צדדים.
* אין התראות חיוג, אתם מחייגים ולא קרה בתוכנה כולם למרות שהטלפון מצלצל.
* אתם מקבלים מספר לא חוקי עבור כול הטלפונים.

קווים, הגדרה זאת מאפשרת למשתמש לעבוד מול X קווים במקביל כמו למשל בזמן שהנציג בשיחה לקבל שיחה נוספת או לבצי שיחות ועידה.
מומלץ לבדוק מול טכנאי המרכזיות שלכם כמה קווים המרכזייה שלכם תומכת במקביל.
במידה ולא יגדרו מספיק קווים עבור דרישות המשתמש תתקבל שגיעה.


חיוג שיחות בינלאומיות

שלח לנו הודעה

צור קשר

פקריס 4, רחובות 7670204, ישראל

טלפון: 03-5603536

פקס: 03-5603536

מייל: [email protected] 


כתובת ה IP שלך:
54.80.82.9
Go to top