תוכנת טלמרקטינג וטלמיטינג לעסקים - גרסת "קול-סנטר"

תוכנת טלמרקטינג

בנוף העסקים התחרותי של היום, עסקים קטנים ובינוניים צריכים לשווק, למכור ולשרת את הלקוחות שלהם ביעילות בכדי לא ליפול אחורה.

מקשרון קול-סנטר הופכת את מוקד מכירות הטלפוני לניהול קל של קמפיין טלמטינג, טלמרקטינג, ניהול לקוחות וגביה יעילים ובהם מנוהלת כל התקשורת מול הלקוח בצורה אחידה אשר משמשת ככלי לגדילה מהירה יותר ומגדילה באופן דרמתי את היעילות והיצרנות.

  • הגדילו את יעילות מוקד מכירות ב-220%
  • חיבור שיחות אוטומטי - הנציגים לא מבזבזים את זמן על שיחות שלא נענו
  • איתור כל הקשר עם הלקוח במקום אחד
  • ניהול קמפיין טלמרקטינג טלמיטינג
  • שליחת הודעות שיווקיות ללקוחות
  • טיפול בעסקאות פיננסיות - כולל כרטיסי אשראי ומנויים

מוקדים טלפוניים אשר עובדים עם ניירות הינם לא יעילים כלל. בממוצע, נציגים מבזבזים יותר מ-50% מזמנם בהתקשרות למספרים תפוסים, שגויים או ללא מענה. בנוסף, נציגים מתעייפים ומאבדים ריכוז בזמן ההמתנה - דבר אשר מוריד את יעילות המוקד אף יותר. התוצאה היא שבמשמרת של שש שעות נציגים מוציאים פחות משעתיים של עבודה מועילה.

מקשרון קול-סנטר מחייגת את המספרים אוטומטית ומעבירה לנציגים רק את השיחות שכבר נענו תוך דליית נתוני הלקוח בו-זמנית. כך, נציגים אינם מבזבזים זמן בהמתנה או בחיפוש אחר הערות ובדרך כלל ממתינים פחות מ-10 שניות בין שיחות וכך הם מסוגלים לתת יותר מ-4 שעות של עבודה מועילה במשמרת ומסוגלים לנהל פי 4 יותר שיחות.

חישוב היעילות של מקשרון קול-סנטר

שלוש שעות עבודה יעילה נוספת במשמרת ומכפילים במספר המשמרות של כלל הנציגים באותו החודש.
מספר המשמרות של סוכנים בחודש
עלות שעתית של סוכן


מקשרון קול-סנטר נותן לכם נראות ושליטה מלאה על פעילות המוקד הטלפוני שלכם עם גרפים ודין וחשבון מלא ונרחב אשר מאפשר לכם לקבל הבנה על הביצועים של המוקד הטלפוני שלכם:

  • קבלו נתונים מפורטים על קמפיינים בין היתר על האנשים איתם נוצר קשר קולי, בפקס, דואר אלקטרוני ומסרונים
  • בצעו השוואות לפי סוכן, סוג הלקוח, מיקום הלקוח, טווחי זמן ועוד
  • עקבו אחר מכירות לפי סוכן, מוצר, תשלומים ותוצאות כמו גם קריטריונים אחרים דוגמת מכירות חוזרות

עם מקשרון אינכם מוגבלים לנתונים היסטוריים. אתם יכולים גם להקליט שיחות או אפילו להאזין לשיחות הנציגים בזמן אמת.

מקשרון קול-סנטר עובדת כטלפון מבוסס IP ומשתמשת בפרוטוקול אשר נקרא SIP על מנת להעביר שיחות VoIP באמצעות ה- PBX שלכם. כל מסוף מקשרון מחייג למספר לקוחות בו זמנית ומעביר לסוכנים רק את אלו שנענו.

התוצאה היא שבמקום להמתין כ-50% מזמנם בהמתנה למענה, סוכנים ממתינים בדרך כלל כ-10 שניות בלבד או אפילו פחות בין שיחות.

אם עדיין אין לכם IP PBX, אנו ממליצים על Asterisk ניתן לרכוש אותו דרכינו. עם זאת, מקשרון תעבוד עם כל IP PBX אשר תומך ב - SIP ונוסתה עם Panasonic, Avaya ו- O12. מקשרון תומכת גם במודמים אנלוגיים אם כי באמצעותם לא תוכלו להנות מכל היתרונות של ה- VoIP.

אם אינכם בטוחים האם המרכזיה שלכם תומכת ב- SIP - תשאלו את ספק המרכזיה שלכם: האם המרכזיה שברשותכם תומכת בשלוחת SIP והאם אפשר לחבר למרכזיה Softphone פשוט כגון x-lite. אם אכן המרכזיה תומכת ב-SIP - הספק אמור לספק לכם שם משתמש, סיסמא ושם מארח (Host Name).

מקשרון קול-סנטר מספק אפשרויות ניהול קשרי לקוחות אשר עוצבו על מנת שתוכלו לשלוט במה שהולך אצלכם במוקד השירות הטלפוני.

הנה רק כמה מהיכולות של התוכנה:

ניהול לקוחות

  • שמרו את כל מידע הקשר עם הלקוחות שלכם
  • צרו וערכו רשומות לקוח בקלות, כולל יצירת שדות מותאמים אישית
  • חיפוש לקוחות תוך שימוש במגוון רחב של קריטריונים

ניהול מכירות

  • נהלו בקלות מלאי, קבלות, תשלומים, חשבוניות ועוד
  • גביית כרטיסי אשראי ומנויים חודשיים
  • שליחת מסמכים אוטומטית במייל או בפקס

ניהול לוח שנה

  • ניהול לוח זמנים וניהול פגישות מתקדם
  • סנכרון עם אאוטלוק, לוח השנה של גוגל וסמארטפונים

מקשרון קול-סנטר כולל מגוון רחב של אפשרויות ומגביר דרמטית את האפקטיביות והיעילות של פעולות הטלמרקטינג שלכם.

ניהול קמפיינים

  • יצירת רשימות גמישות של לקוחות ולידים
  • הפצה אוטומטית של עבודה לסוכני מוקד השירות
  • מעקב חסר מאמץ עבור לקוחות אשר דרושה חזרה אליהם

חיוג אוטומטי מתקדם

  • חיוג אוטומטי ללקוחות ולידים
  • העברת שיחות מחוברות בלבד לסוכנים
  • הימנעות מהתעסקות עם מספרים תפוסים, שגויים או ללא מענה
  • הורדת זמן ההמתנה בין שיחות מתחת ל-10 שניות

ניהול שיחות נכנסות

  • מענה לשיחות נכנסות והפנייתן לסוכנים
  • הצגת אוטומטית של פרופילי לקוחות בשיחות נכנסות

דין וחשבון וסטטיסטיקות

  • קבלו את התמונה המלאה לגבי היעילות של המוקד הטלפוני שלכם
  • קבלו את הביצועים של הקמפיינים שלכם
  • זהו וחסלו צווארי בקבוק

מקשרון קול-סנטר מאפשרת לכם להיות בקשר עם לקוחותיכם באמצעות:

הודעות טלפוניות מוקלטות

  • תפריטי זיהוי כללי וניתוב לסוכני מכירה
  • בדיקת שלמות ונכונות מספרי הטלפון

שידור הודעות דואר אלקטרוני

  • שליחת הודעות דואר אלקטרוני מותאמות אישית ללקוחות מרובים
  • הגנות חכמות בשידור לספקי אינטרנט
  • שרת דואר אלקטרוני מובנה - אין צורך בשרת חיצוני

שידור פקסים

  • שליחת פקסים מותאמים אישית למספר לקוחות לא מוגבל
  • תמיכה במספר לא מוגבל של מודמים אנלוגיים
  • כל יכולות מקשרון זמינות במהלך השידור

שידור מסרונים (SMS)

  • שליחת מסרונים מותאמים אישית למספר לא מוגבל של לקוחות
  • כיסוי אינטרנט גלובלי עם תעריפי הנחה זמינים

שליחת דואר

  • הדפסת מדבקות ומעטפות

מקשרון קול-סנטר נותנת מגוון אפשרויות נוספות על מנת לשפר את היעילות ולהוריד עלויות. ובין היתר:

ייבוא וייצוא נתונים מתקדם

  • ייבוא וייצוא נתונים מ- ול- אקסל, אקסס וקבצי CSV

  • הנתונים נבדקים אוטומטית לכפילויות במהלך הייבוא

שרת פקסים

  • שליחת וקבלת פקסים באמצעות שרת הפקס שלכם
  • צירוף פקסים אוטומטי לנתוני לקוח על בסיס מספר הפקס

ניהול קבצים וניירות

  • צירוף קבצים ומסמכים לכרטיס לקוח

גישה מרחוק

  • אפשרו לצוות שלכם לגשת למקשרון מהבית או בדרך
  • חסכו זמן וכסף תוך כדי שאתם מספקים סביבת עבודה גמישה

ממשק רב-לשוני

  • עברית, אנגלית, רוסית, ספרדית, צרפתית, טורקית, סינית, סרבית ...

עדכונים מקוונים ותמיכת מוצר זמינה

שלח לנו הודעה

צור קשר

פקריס 4, רחובות 7670204, ישראל

טלפון: 03-5603536

פקס: 03-5603536

מייל: [email protected] 


כתובת ה IP שלך:
54.166.203.17
Go to top